onsdag 18 mars 2009

Våren är här.

Vilket härligt vårväder det har varit idag.
Jag har varit med Bibi hemma hos min mamma och min brors katt Rambo var där och Bibi lekte jättemycket med honom. Förut har de ej passat ihop, enligt min bror, men det märktes inte idag. De "kurrpratade" med varann och jagade varann.

Bibi har också varit ute lös och luktat lite, men ville snabbt in igen, men nyfiken var hon. Gick in och ut hela tiden. Ska ta med henne fler gånger till mamma så hon kan vara ute. Tillbaka hem till mamma hittar hon ju nu. Kul.

Nyss var jag ute på balkongen och mörkt ute och tog kort på Bibi-Booooo:




2 kommentarer:

  1. Zelda har blivit ännu mer gosig sedan hon kom tillbaka.. konstigt..
    va söt Bibi är :) när ja bodde på väster, älskade Zelda också att vara på balkongen :)

    SvaraRadera
  2. Ja, hon älskar att vara på balkongen. Hon älskar att vara där jag är. Bibi har så fin personlighet. Den gillar jag verkligen.

    Kul att Zelda har blivit mer gosig:)

    SvaraRadera