måndag 2 mars 2009

Tidig Vårpromenad

Idag var jag ute med Iza till Jätten backens skog och där hittade vi dumpad reklam:
Går bra för Svensk Direkt Reklam...Trogna utdelare!


Bakom Iza finns ett träd man kunde ta hem och ha som klätterträd till katten...


Iza står på stormfällt träd.


Finns fortfarande is kvar i Varamon.

Och Johanna: Om du läser detta så har INTE Fisflisan bajsat och att hon fick matrester av morrmorr. Kött och gottigt.

Sirener
Började höra sirener från många fordon. Tänkte den tanken att bara det inte har hänt min lille son nånting för jag var ju inte hemma när han slutade skolan utan var på promenad med Iza. Ringde mamma så hon skulle hålla utkik efter pojken min.

När vi närmade oss min dotter Malins skola, Mariebergsskolan såg vi att brandkåren var där och att eleverna var utrymda. Undrar vad som har hänt? 2 brandkårs lastbilar och en brandkårsbil var där.


Som vanligt har man sin urusla mobiltelefons kamera med sig så bilderna inte blev så lyckade.

Mamma ringde och sa att min son Calle nu var hos henne med en kompis. Då vet jag var jag har honom. Det är ju lugnande....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar