söndag 29 mars 2009

Rädd för en film...

Usch. Vi vågade inte se denna film färdigt. Tror jag skulle ha blivit sinnessjuk av det. Men dum som jag är kommer jag nog se den i dag i alla fall, nu när det är ljust ute.
Jag tror inte ungarna vågar se den och bör helst låta bli. Kanske Johanna vill se den med mig.
Så kan vi göra varma mackor med svamp sen...









---------------------------------------------------------------------------------------------
Bibi stollen är här i förrådet där jag har min dator och jag har en massa påsar som hänger på spikar på väggarna, för att ta mindre plats och nu ser jag att hon har krypit ner i en påse den stollen. Hon klättrade från påse till påse och jag ser att det rör sig i en av påsarna... Tog fram hennes huvud så jag kunde ta kort.


2 kommentarer:

  1. ja, jag vill se filmen. Jag vill bli skrämd så jag aldrig vågar sätta på tv:n igen

    SvaraRadera
  2. Jag ska bara vila en stund. Det blev sent igår. Så kan du komma sen.

    SvaraRadera