tisdag 3 mars 2009

Det käraste vi har: Barnen.

Man känner sig så maktlös när ens barn mår dåligt.
Har 2 döttrar som kämpar med olika svårigheter i sina liv just nu. Vad det är för svårigheter är för personligt att ta upp här på bloggen, men jag önskar jag kunde ta bort deras vånda så de slapp ha det så svårt och att allt blir bra igen.
Jag vill ju att de ska få vara barn så länge det är möjligt, att de slapp detta med att bli tonåring. Det enda jag kan göra är att hjälpa dom att "bära"... att jag finns där.

Vilken lycka det är att se dom skratta och se dom gånger de mår så bra och det gör dom för det mesta, men just då i de ögonblicken de kämpar med det, så önskar jag att jag kunde "sudda" bort det. "Bort bort bort och försvinn och låt mina barn vara ifred och vara glada".

Klicka på denna tavla och skriva ut det och hänga upp där hemma. Borde finnas i varje hem.



Jag vill bara säga till mina barn att: Ni är det bästa jag har och jag älskar er över allt annat. Jag ska försöka hjälpa er så gott jag kan. Kom alltid till mej så ni slipper bära det själva, så hjälps vi åt.

Eran mamma.

Här hittar du barnkläder

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar