lördag 14 mars 2009

Korsstygn Gratis Tatty Teddy, Miranda nallen

Hej. Nu har jag sökt igen och gissa vad?

Jag har hittat Tatty Teddy korsstygn. Jag älskar dessa söta nallar.
(Om familj, släktingar och vänner läser detta så är det sådana nallar jag vill ha i present och i julklapp.)

Om ni går in på Googles Picasa Webalbum och söker Tatty Teddy Crosstitch så hittar ni mallar ni kan hämta hem.

If you go into Google's Picasa Webalbum and seeking Tatty Teddy Crosstitch so can you find templates you can download.

5 kommentarer:

  1. åhh vad sött den ärrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!
    jag älskar miranda nallar dem är såååååååååååååå gulliga!!
    i love this bear

    SvaraRadera
  2. Gå in på Tradera. Där är massor av billiga Miranda nallar:-) Håll koll på Tesro.

    SvaraRadera
  3. Ja är den snyggaste designer som älskar domma nallar !!!

    SvaraRadera
  4. jaa de är så gulliga och verkar ha en så stark kärlek <3

    SvaraRadera