lördag 4 april 2009

Vackra Varamon

I dag vaknade jag av att jag var sjuk. Halsfluss, av alla sjukdomar. Bara att ringa läkare och få penicillin. Det är mycket halsfluss den här gången. Blä...

Jimmy och Meg kom, för jag ville fota Meggi Peggi. Vi åkte till Varamon, jag var för trött för att gå. Och sen märkte jag när jag kom hem och hade laddat upp bilderna på datorn, att det finns två smutsfläckar på linsen, så hoppas vi kan göra om det för jag vet att Meggis blir så bra på foton. Så typiskt, min vanliga otur... Ser ni fläcken till höger på bild?




Persoligen tycker jag att bilden nedan blev bäst. Fick med vattendropparna. Om ni klickar på bilden så blir det ju större bild.

Klickar ni på fotona så ser ni vad bra de hade blivit utan dessa fläckar.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar