fredag 3 april 2009

En vanlig dag.

I dag har jag städat bort varamosand som vi hade överallt i lägenheten efter Ella. Jag går och tänker på Ella hur lyckligt det slutade för henne och att hon har fått återvända till sitt "barndomshem".
I går slängde jag ut godis på mormors uteplats när jag märkte att Ella inte hade nåt att göra och då fick hon söka efter godiset och fick lite tankeverksamhet.

Bibi och jag har varit på mormors uteplats där Bibi har fått prova på hur det är att vara ute och ännu är hon feg den stackaren.
Och så kelig hon har blivit efter att Ella har försvunnit. När jag ska läsa i mina böcker är hon där och spinner och i vägen för texten hela tiden, men det gör inget. Hon är ju så söt.

Och de här korsstygns bilderna hittade jag på kinesiska sidor igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar