tisdag 21 april 2009

Designa dina egna pins.

Har du köpt skinnjacka, så måste du ju bara ha Pins, eller hur? Eller på vanlig jacka med.
Var svårt att hitta företag som gör sånt men jag hittade en.
Det är så att min dotter Madde har köpt en skinnjacka och vill ha en massa pins på.
För bara 10:- styck kan du beställa dom här. Hon ville ha med Jack Daniel´s mm och hårdrocksbaserat.

Barnen vill säkert ha en pin med sitt gosedjur eller som min Calle vill nog ha en eller flera puffysar då han spelar Clubpenguin.

Har ni en klan i Counter Strike bör ni ju skaffa med klanmärket och erat namn, de hade min son Jocke. Det var counter strikes logga och sen stod det Disconnected och Jocke. Och när de åkte på storlan hade de dom på sig. Coolt.

Och jag vill ju ha dessa då:






2 kommentarer:

  1. vilka fina pins! vad fin den var på Ella! är det nåt du ska beställa? Mia

    SvaraRadera
  2. Ja jag ska beställa, men vill ta mer bra bilder på Iza först. Visst är de fina:) Och går du in på annonsen nertill så kan du själv lägga upp bilder du har hemma till er eller roliga pins till barnen.
    Mitt dotter har redan beställt pins till sig själv som hon ska ha på sin skinnjacka. Och jag tror Johanna också vill beställa ihop med mig. Kram, Rita.

    SvaraRadera