onsdag 29 april 2009

Rent hus och hundar och blommor.

Idag har jag varit och städat i en lägenhet på Storgatan och vilka skitiga fönster det blir där av alla avgaser från bilarna. Helt otroligt. Man ser knappt ut. Ska man kunna se ut, så bör man nog tvätta fönster en gång i veckan där. Jag hann bara med fönsterna och skåpen i sovrummet. Vilken tid det har tagit. Sen när jag kom ut såg jag att hade missat lera på fönsterlisterna, så jag ställer min mamma därute i morgon så hon kan säga var jag ska torka, för det är omöjligt att se själv.
------------------------------------------------------------------------------------------------

Här ser ni Linas valpvalp (barnbarn) Tyson som Johanna helt plötsligt hittade här i Motala. Pappan är valp till Lina, Linus heter han. Coolt tycker jag.
Lina är ju en hund vi hade, som jag tidigare har skrivit om här på bloggen som blev nästan 14 år och detta är då Tyson. Fin va? Och Johanna vill ju naturligtvis ha honom...




Lite blommor hos min mamma:




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar