tisdag 14 april 2009

Jägaren (Inget för känsliga)

Jägaren, Ricko Tusse:

I morse ringde Sollan, min granne mig och sa att hennes katt har fångat 2 harungar och bad mig komma. Hon visste inte vad hon skulle göra.

När jag kom så hade ena harungen inget huvud, stackaren och på den andre hade ena ögat puppat ut. De var så söta och jag undrar ju VART katten har hittat dom och att han har hittat 2 stycken. Vi tog dom och satte i en påse.
De var väl c:a 20cm, från huvud till svans.

Problemet grannen har nu, är att hitta huvudet.

3 kommentarer:

  1. åhhhh vad hemskt!!!!! :(
    kram stine

    SvaraRadera
  2. uhhh.... jag som tycker det är läskigt när nån av mina katter kommer hemsläpandes med en mus.. vilket den gjorde igårkväll.. och ikväll igen... så patrik fick ta den i en bajspåse och gå ut och kasta../ Mia.

    Ella hälsar!!

    SvaraRadera
  3. Jag har inget hört om Sollan har hittat huvudet...
    Jo, möss går väl an, men harar. Där går väl gränsen.

    SvaraRadera