måndag 20 april 2009

Dagens händelser.

I dag var jag på Shape och gjorde fynd. Jag köpte köksgardiner, röda för 20:- längden och draperi i svart för 99:- 2 stycken och omtag som kostade 50:-/st, men som det var 30% rabatt på, så 35:- st. Sen ljusstakar 10:- st och det var halva reapriset så= 219:-, så billigt. Och vilken underbar kvalité gardinerna har, tjohoo. Måste tipsa Johanna om det. De har 30% rabatt på allt i butiken och vissa varor halva reapriset.


Sen gillar jag omtagen då det är nån slags prisma. Snygga va?


Draperierna ska jag göra om så de passar bredvid de röda gardinerna. Hoppas på bra resultat.
Jag är galen i rött, svart och vitt. Gardinerna är verkligen klarröda och bilderna gör de ej rättvisa. Ska ta bild när jag har fått upp dom. Har inte riktigt med tid ännu, de närmaste dagarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar