fredag 17 april 2009

Dagens händelser.

Idag har mormor och jag varit på Ica Maxi och jag köpte kläder till Calle. 2 tröjor och 2 par byxor och ett par skor som inte han ville ha, så de ska tillbaka i morrn eller på söndag. Han tyckte skorna var så krångliga att ta på sig. Eller om han ångrar sig och behåller dom, för de är snygga och helsvarta som han vill ha.

På Gina Tricot köpte jag ett linne till Malin och en tunika, som hon kanske ska byta. Som vanligt blir det fel när mammor köper kläder till barna. Varför? Man är för gammal för mode.

På kvällen kom Martina hit och vi, Marina, Malin, jag och Madde, åt frallor med skinkröra och drack cola till, väldigt gott. Calle gillar inte det så han fick en pizza i stället.

Igår hittade jag en långhårig katt på blocket som jag vill ha, men jag har ingen skjuts dit, snyft. Det är i Örebro. Får se om jag får skjuts i morgon...

Och som avslut, lite korsstygn jag hittade på nätet. Klicka på dom och skriv ut.
Du hittar mer handarbete i tidigare inlägg, så sök så finner du....


2 kommentarer:

  1. åhh! hoppas det ordnar sig med skjuts!! och Ella hälsar till er alla! ha det så gott! kram mia

    SvaraRadera
  2. Jag har fixat skjuts nu med Ingela och Roffe, tjohoooo.

    SvaraRadera