onsdag 8 april 2009

Tisdagen

Fortfarande sjuk. Ont i huvudet, halsfluss, som inte har vänt ännu, fast jag fick penicillin i måndags.
Barnen har nog haft det väldigt tråkigt dessa dagar då jag har varit sjuk, för jag har bara legat och sovit och fryst och svettats.

I natt drömde jag om en tjej som bor granne med mig och att hon hade fått barn. Det är så att hon är gravid och ska ha när som helst, så det här är ett litet test om man bör tro på sina drömmar. Vi får se om hon har fått eller att det kanske händer i dag.

Igår var jag, Madde och Calle hos mormor och tog med Bibi så hon fick vara ute. Det gick bra och hon smet inte. Madde hade en leksak som vi hade gjort med snöre och en sak i änden som katten jagade. Vad hon jagade och högt upp i luften var hon några gånger och då skulle man ha haft kameran, men den hade Malin, som skulle till Varamon med sina vänner och fota. Bibi välte också mormors vas med påskris några gånger och var väl nyfiken på fjädrarna. Tur att den stod ute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar