tisdag 30 juni 2009

Sol och bad som vanligt


I dag cyklade vi till badet igen. Måste passa på att njuta då det verkar bli sämre väder.
De som följde med idag var jag, Calle, Malin, mamma och Sollan. Vi försökte få med Sollans pojke Rasmus, men han var för trött och låg och sov.
Calle blir bara duktigare på simningen, fast idag hade han så ont i benet, sa han efter all simning. Troligen träningsvärk.
Vi tränade på att hålla för näsan och vara under vattnet idag och det gick ganska bra, men kan bli betydligt bättre tycker jag. T.o.m jag vågade stå på händer under vattnet. Otroligt så gammal man har blivit och feg, men stå under vattnet vågade jag ju. Var tvungen att visa Calle.

Jag har börjat misstänka att Jamas inte alls väntar ungar utan att hon har lagt på sig, men OM, så skulle hon få ungar den 11 Juli. vi får se. Är det så får hon börja med lite bantning kanske.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar