lördag 6 juni 2009

Drömfångare el."kattfångare"

Nu har jag ett nytt projekt på gång. Att göra drömfångare. (Bilder kommer sen).

Bibi har verkligen varit en "pain in the ass" i dag. När jag har grejat med Drömfångarna så har hon jagat alla trådar jag grejat med och en gång gjorde hon mig verkligen förbannad. Hon rev mig på benet med sina klor när hon skulle fånga tråd jag höll på med. Det började att blöda. Grr. Ska kalla dom för "kattfångare" i stället.

Dåligt med fjädrar har jag. Behöver svarta och blev jätteglad när jag hittade svarta fjädrar på hallgolvet....tills jag kom på var de kom ifrån. - BIIIIIIIBBBBBIIIIIIIIIIIII.... . Då har hon bitit lös dom från den första jag gjorde. Förgrömmade Katt, nu blir det snickarboa....eller, jag har ju ingen sån...så det blev Calles rum ett tag, tills jag blev färdig med den jag höll på med...
Sen tog jag de två jag hade gjort och gick med dom hem till mammas garderob. Litar inte på Bibi ett dugg. Hon får tag i dom var de än hänger. Så nu hänger de hos mamma.
Hade ju hängt upp en i hallen och HÖGT upp, men det fixade Bibi i alla fall.

Jo, när jag var på väg hem till mamma så vände jag i hallen för jag kom på att jag måste ju ha med mig en cigg och vad får jag se? Jo, Bibi sitter på köksbordet och är i full gång med att sprida fjädrarna ner på golvet och håller på och leker och biter på dom. Grr....igen. Vilken katt. En riktig pain in the but...som Johanna säger.

Men ni ska få se bilder på dom jag har gjort när jag går till mamma i morgon och fotar dom.
Beskrivningar till hur man gör dom har jag hittat på internet. Vill ni veta hur jag gjorde så kommentera...så blir det väl ett inlägg till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar