lördag 13 juni 2009

Calles skolavslutning i årskurs 2...


I onsdags 10 juni gick vi på Calles skolavslutning på kvällen. Jag, Johanna, Jocke , Sara, Calles farfar Calles farmor, calles pappa och Carro gick dit. Iklassrummet sjöng de så fint och jag fotade ju Calle men han kunde ju inte vara stilla så bilderna blev lite suddiga + att min syn inte är som den ska så inställningen till kameran blev därefter.
Efter klassrummet är det meningen att vi ska ut utanför gymnastiksalen och lyssna när 4:orna sjunger på scen i lastbil, men det blev inställt pga regn så föräldrar fick stanna kvar i klassrummen och vänta på barnen eller som vi, gick hem och fikade och väntade hem Calle då vi bor så nära skolan.

Skylt ovanför Calles plats för upphängning av kläder:

Skulle ha satt ut film, som jag lovade farmor men jag kan bränna ut det på en skiva i stället så hon får den....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar