söndag 31 maj 2009

Varamon Motala och Mors Dag

Idag cyklade jag, Calle och Malin till Varamon. Och det fanns ganska mycket folk där i dag, men inte många som badade. Men det gjorde vi. Jag doppade mig för första gången i år. Malin doppade sig 2 gånger. Calle vadade bara.
Så skönt det var. Trodde först att hjärtat skulle stanna om jag skulle doppa mig, men det blev ingen reaktion på kroppsfunktionerna alls. De fungerade efter doppet också och har jag doppat mig så är det varmt i vattnet.
Innan det, firade vi mors dag. Fikade och solade hos mamma. Så skönt att värmen har kommit, underbart.


Här är kort på min väska som alla mobbar mig för. De tycker det ser ut som en riktig "kärringväska". Jag gillar den och den är lagom stor. Mobilen och pengar ryms i den och det räcker.
Liten och nätt. För mig känns den rätt.
Köpte den i Stockholm ett år och har aldrig haft en väska så länge som den här. Visst är den väl fin och ingen kärringväska???

Önskefoto.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar