söndag 24 maj 2009

Dagen söndagen i dagen

Idag solade vi hos mamma en stund. Jag, Malin, Johanna och Sara. Ingen färg fick vi så Sara och jag stack till Meddos så de händer nåt.
När jag kom hem frågade jag Malin om jag har fått färg och det tyckte hon men sa sen att jag har blivit solnarkoman... Okej, kan stämma men men, hellre brun i fläsk än helvitt fläsk, hehe. Eller hur?

Hos mamma lekte jag som vanligt med kameran och fick då denna bild tagen som jag tycker var lite häftig. Iza i bakgrunden.


Nästa vecka, i morrn alltså, åker Johanna till Skånelandet med skolan och då ska jag knalla med Iza hela dagarna så man hoppas då gå ner lite i vikt. En önskedröm jag har som aldrig kommer infrias, men försöka kan man ju nån dag alla fall, tills man tröttnar.


Mammas underbara blommor som hon har i sin trädgård. Fint blev det....

Nu ropar Sara att vi ska spela lite kort så jag sticker väl iväg och gör det nu.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar