fredag 22 maj 2009

Kickbiken mm

JA!!! Vi fick en ny kickbike. Niklas var in och bytte ut den gamla och de sa att de har fått väldigt många reklamationer men också att de har sålt många. Men aldrig fått in en kickbike med stången itu, som Calle fick och att det troligtvis måste ha varit ett fabriksfel.

Malin jag och Johanna var istan idag och Malin fyndade på Vero Moda. En klänning som har kostat nästan 500:- som Malin kunde köpa för 75:- tjohoo (för min plånbok).
Klänningen ska hon troligtvis ha till skolans middag. Hon går ju i 9:an. Klänning till avslutningen har vi inte hittat ännu.

Skor för 399:- som jag också blev förtjust i.


Jag köpte örhängen till mig själv för 19:-. Svarta med mycket pärlor. Ska ha dom i kväll.

Jag, syrran, Johanna och Sara ska ut i kväll, till Wetternmagasinet och kolla på lite folk och ha kul, hoppas jag. Jocke ska vara här som kattvakt, hundvakt och barnvakt. Calle är hos sin pappa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar