onsdag 20 maj 2009

Grattis Älsklingen Calle


Vi firade Calle i dag. Han fyllde år 14:e. Hela 9 år. Vad tiden går fort.
Calles klasskompisar Daniel och Willy var här. Jag ville ha ett litet kalas för nästa år fyller han ju 10 år och då får mer barn komma.

Calle fick av mig en Vit-Grön Kickbike och Hjälm svart Crazy Creek från Intersport.



Han har verkligen väntat på sin Kickbike. Och han talade om för mig att han i natt drömde om den också. Och jättenöjd blev han över dom. Roligt att det blir så.

Och här följer bilder från kalaset. Och fotomodell blev ju naturligtvis Aimie.

Calle och Aimie:


Köpte schwarzwaldtårta och glass. Det är ju en så god tårta.
Farmor, Iza, Aimie, Linda Johanna och Sara:


Farmor och Pappa.


Calles fiskedamm:


Aimie och Linda:




I går på kvällen var jag och Calle och spelade brännboll med Calles klass. Det var jättekul och barnen vann över föräldrarna som vanligt.....


Vi blev bjudna på grillad korv från klasskassan.


Sen gick vi ner till vattnet och det var så vackert:




Och som avslut på detta inlägg. Calle hoppar med Kickbiken:

Och som vanligt med alla mina bilder: Om ni klickar på dom ser ni dom i större format :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar