söndag 24 maj 2009

Makrame Armband


Jag, Johanna, Malin och Sara har ju börjat att göra makrame armband och det har visat sig att de är väldigt populära just nu och jag tänkte som så, att om du som läser detta, är intresserad av att köpa armband alternativt vristband av oss så kan vi göra mera och vi tar endast 10:- för dom styckpris och då de väger endast från 1 gram till 3 gram c:a så blir ju frakten på dom så billiga också. Fast då är ju vikten utan emballage. Ett frimärke kostar idag 6:-, om jag inte minns fel, då innebär det ju att man kan skicka upp till 10 stycken i ett brev, beroende på vikten.
Så tveka inte att höra av er till mig, så sätter vi genast igång att göra just ett armband till dej, så som du vill att den ska se ut. Kan tala om att pärlorna till höger på bilden har vi inga pärlor till.
Skriv till mig på:
favorita67@hotmail.com
och vi gör dom direkt och då tar det inte länge innan ni har de i brevlådan. Längd från knut till knut bestämmer ni. Från 10 cm upp till c:a22 cm.
Tack på förhand!

MVH: Rita, Sara, Johanna och Malin.

2 kommentarer:

  1. hur gör man sådana?

    SvaraRadera
  2. På panduro.se tror jag det finns mönster till att hitta hur man gör.

    SvaraRadera