måndag 6 juli 2009

Rolig och minnesvärd helg

I fredags cyklade jag till syrran och gjorde oss i ordning för utgång på krog. Jag var till Motala Festivalen med en kompis och såg Johan Palm och kommer inte ihåg vad han sjöng.... Tappade bort mina högklackade skor och det slutade med att vi var dyngsura av allt regnande. Men kul var det alla fall.


På lördagen var jag o syrran till Wetternmagasinet och hade skitkul. Vädret var ok. Träffade många man inte har sett på flera års tid. Kul. Det måste vi göra om nån gång.

Idag gör man inte nåt roligt alls. Håller på och tvättar och bakar matbröd. Ute regnar det och det är i o för sig bra för då får man lite gjort här hemma också efter allt badande.


I morgon kommer Nina hit och ska spå mig i Tarot. Träffade en kille på lördagen och det ska hon nu spå om. Ska bli intressant.

Jocke och Sara har man inte hört nåt ifrån och läser ni detta så kan ni väl höra av er så jag vet att ni lever:) Eller var det en hård helg?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar