fredag 10 juli 2009

Frisörerier


I förrgår var jag, Johanna och Madde hem till Sara och jag fick se vad tjock Vega har blivit nu när hon ska ha kattungar. Och så fint att se Varg slicka Vega, sin flickvän. Set blir nog ungar närsom helst nu:)
Jag tror inte Jamas ska ha. Hon har bara blivit tjock och enligt mina beräkningar ska det ju ske i morgon...
Jag klippte Johanna där också. Blev hon nöjd? Inte vet jag. Men ändå vill de att jag klipper....
Igår var Nina här och hon spådde mig och det var intressant... Sen åkte Johanna och jag med Nina på lite span här i Motala.. Till ÖB och Nina köpte ett grattiskort till sambon och Johanna till sin sambohund Iza, en massa grisöron.
Sen kom Ingela och Roffe och Fia hit och de tittade på när vi åt hemma gjorda hamburgare och hemmagjorda bröd som till o med dög åt Calle lustigt nog, han som är så svår med mat ibland. Kul.
Malins hår klippte jag också och toppade Ingelas.
Sen drack vi kaffe och vi åkte också på span här i Motala en sväng...

Jag gillar verkligen inte att klippa hår, har blivit less på det men, men, måste man så måste man. Ska klippa brorsans hår också när jag får tid.

På kvällen kollade jag och Madde och Calle på Starwars 3 och det var nog första gången jag såg en starwars film. Jag hade ju lovat Madde och titta och vad tyckte jag? Nja, det var lite blandning mellan Shrek, Matrix och Lejonkungen... Men jag kollade alla fall.

Idag gör man inte så mycket. Skulle in på bilddagboken och kolla Ninas bilder men då var sidan nere. Får göra det senare.

3 kommentarer:

  1. Jo det är väl mina tankar, men en del av dom kommer väl från andra från början. Det var det som rörde sig innanför pannbenet just nu iaf...

    SvaraRadera
  2. Vet förresten inte om jag ska svara på din blogg det du kommenterat på min...? Vet du? Menar om jag svarar på min ser du det då?

    SvaraRadera
  3. Ja, jag ser det du har svarat på din när jag går tillbaka o kollar, DAH.:)

    SvaraRadera