måndag 20 juli 2009

Korkade sandaler

I fredags gick syrran och jag på stan och jag gick till KallePSko och köpte korksandaler, liknande de här och vi går ju till Wetternmagasinet både fredag och lördagen och vad händer med mina skor? Jo, hela korkbotten lossnar på lördagen och jag får gå barfota hela kvällen. Skitkul. Kolsvarta fötter när man kom hem...
Jag gick tillbaka med dom idag och får tillbaka pengarna och får höra att det är 3:e paret de får tillbaka och jag undrar ju hur de kan fortsätta sälja dom. Jo, våran chef är på semester och vi har ju bara fått in 3 par skor, så de övriga måste ju ha hållit. Jag sa att det kunde ha gått illa och tänker ni inte på det? - Jo, men det är ju semestertider och så. Jaha sa jag och gick därifrån och tänkte på alla de som det kanske går väldigt illa för t.ex om de cyklar eller nåt och korken lossnar. Men men, inget o göra åt, bara att jag gillade dom verkligen. De var så snygga och sköna.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar