lördag 11 juli 2009


Jag är så ledsen för att min cykel har blivit stulen. Snyft. Har gråtit så rubriken är suddig också....

Det ser nästan ut som den här:

Eller påminner mycket om den alla fall. Snyft. Silvrig och så och den heter Crescent.

Har letat i våra bostadsområden med mamma idag och min bror har sökt överallt vid badplatserna här på väster och i morgon skulle han till stan med sin moppe, då det går smidigare att leta med den än med hans bil.

Jag fick cykeln av Hasses här i Motala. Skulle in och köpa en present till en kompis, en filmall till motorsåg och fick den här cykeln på köpet.
Vi hade ju varit där tidigare och frågat om de har begagnade cyklar, men inget som jag vet skulle ha dugit till Malin då och vi frågade då igen när vi kom andra gången om de har fått in nåt mer begagnat och det hade han och hämtar ut en skitful crescent silvrig och jag skrattar och säger, aldrig att den kommer aldrig duga till min dotter.
- Men den är gratis. Ni får den, sa han. Och då tänkte jag att jag kan ta den. Och Malin har också lånat den flera gånger och den går bra och den var gratis. Men är nu stulen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar