onsdag 10 mars 2010

Uppdatering av Jamas dräktighet

I natt har inget skett med Jamas. Hon har hållit mig vaken, men jag har kunnat sova då och då. Hon har bäddat i min säng flera gånger i natt och vill in under bäddmadrassen och har bökat och bökat. Jag la en vit filt på andra halvan av sängen så jag ser om det kommer nån blodblandad vätska och det har det inte.
I morse klockan 8 ringde jag till veterinären och de sa att om inget sker i dag eller i natt så är jag välkommen in i morgon klockan 8 när de öppnar. (Jag vet inte vad de tänker göra.)

Jag känner i alla fall en unge i magen som sprattlar och verkar pigg och hoppas på att den är normal, mest för Jamas skull så hon får känna på hur det är att vara mamma.

Johanna har tagit bilden:


Jamas har kissat och bajsat normalt och har ätit och druckit och är pigg trots allt.

Här kan ni läsa vad Johanna har skrivit om förlossningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar