torsdag 26 februari 2009

Toaletträna katten

Tänk att slippa kattsand. Nu kan man träna katten att gå på din egen toalett. Det finns nåt Kit att köpa. En sådan måste jag bara köpa. Det får bli när man har fått lönen.

Sen finns det ju faktiskt smart folk som har egna idéer istället för att köpa kit-et och det hittar du här.

Tillägg:
Varje gång jag går på toa kommer lilla Bibi (katten) också och sätter sig direkt på "sin" toa och pissar. Det är faktiskt skrattretande. Det händer nästan varje gång. Så där sitter vi och pissar tillsammans.
"Bättre samman än ensam"....

Undrar hur det går om man köper träningskitet??? Kan ju inte ha 2 toastolar på toa.
Jag har dörren öppen för det mesta när jag går på toa då det bara är jag o barnen hemma. Då passar ju pissen på och kommer in hon också. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar