onsdag 25 februari 2009

Kattmöbler på hjärnan

Nu ska jag bygga en klösställning till, har jag tänkt mej. Det ska bli intressant och roligt värre är det.
Behövs bara "rullar" och rep. Många använder sisalrep men jag tog det jag gillade (svart) och katten vässar sina klor där flitigt ändå och älskar verkligen sin egna ställning, som jag gjorde tidigare. Prinsessan (Herre) på täppan!

Följer en tråd på kattforum där en tjej håller på och ska bygga en kattmöbel. Ska bli intressant och se hur hennes blir. Kolla in där gärna.

Ser ni mer sådana artiklar el. bloggar så mejla mej gärna, för det har blivit som en feber i blodet just nu och bygga, bygga....
Iväg så fort som möjligt i morgon till ÖB och kolla efter rep där, då den jag köpte kostade ganska mycket, 8:- metern i en järnaffär.

Vilken katt man har. När jag sitter här och skriver så ska hon med sina tassar fånga mina fingrar. Sen sätter hon sig framför skärmen och ska fånga "muspekaren" hela tiden. Hon går på tangentbordet...Och jag har inte mage att köra bort henne, fast hon stör.....

Hitta en cool bild på en katt. Ska visa den åt min son och hans tjej, då de är hårdrockare... En sådan katt skulle man ha....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar