fredag 27 februari 2009

Meg som jag inte har kvar.


Jag måste bara få visa upp hunden Meg. Hon är väl vacker. Jag köpte henne från sos-animals.
Hon var gatuhund och hittades som valp på ett torg i Spanien.

Meg var så osäker bland folk och jag litade inte riktigt på henne.
Från första början när vi fick henne och man var ute och gick, så skulle hon göra utfall mot cyklister och mopedister mm. Varje gång så fick man vara vaksam över allt.
Nu har hon träffat den rätta ägaren som verkar ha fått ordning på henne. Hon stortrivs ute på landet och älskar sin nuvarande Husse och får vara lös. Hon älskar att bada. Här är hon med oss i Varamon, (Nordens största insjöbad..)


Här tittar hon ut från balkongen:

Saknar dej faktiskt Meg, men skönt att man kan koppla av ute när man bara går med min dotters hund Iza, som inte gör utfall förutom på fåglar och katter. Men absolut inte på människor.

Iza som valp (till höger på bild):

Vuxit till sig lite:


Och hur hon ser ut idag kan ni se på Mitt Bloggarkiv under: Hus Djur .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar