tisdag 15 september 2009

Katter till salu

Nu har jag lagt in på blocket om katterna. Madde reagerar på dom för värdena hade försämrats när vi var till läkaren. Kommer sakna dom och hoppas de får komma till samma hem då de är vana vid varandra. Kommer sakna Bibi. Hon är med mig överallt när jag grejar med nåt. Jamas är som en långhårig nallebjörn och rund och go och en av de finaste katter jag någonsin sett. Hon pratar mycket med mig och svarar när jag pratar med henne.
Just nu äter Bibi och Jamas sitter här på köksbordet och tittar ut och ser så lurvig och mjuk ut så man har lust att krama henne varje gång man ser henne.
Är ni intresserade av katterna så har jag annonsen här.
Bibi älskar att hålla på med vatten. Jamas är mer den lugna och försiktiga och blyga. Som Lady i Lady och Lufsen.
Auktioner med hög puls från 1 krona
Bo bjöd hem en PS3a för 21 kr

1 kommentar: