torsdag 13 januari 2011

Påsdocka i form av en ko

Den här fina påsdockan har jag sytt. Man hänger den i köket där man förvarar plastpåsar i. Man kan ju förvara vad man vill i den om man vill, t.ex hänga den på väggen bredvid sängen och förvara nattlinnet i. Men bäst tycker jag om att man har den i köket. Nertill på dockan finns resåröppning där man tar och drar ut plastpåsarna. den är 80 cm lång och c:a 27 cm bred. Ju mer du fyller den med plastpåsar ju tjockare blir den:)
Den är verkligen jättefin:)

Om ni är intresserad av att köpa den så säljer jag den för 100:- + att jag vill ha 36 kronor i frakt, då den väger 277 gram, om jag måste skicka den. Jag bor i Motala om man vill komma hem och hämta:)
Ni kan skriva till mig genom att skriva till min mail:
favorita67@hotmail.com
Och när ni har lagt in pengar på mitt konto jag har på swedbank skickar jag påsdocka kon så snart jag sett att pengarna har kommit in.






Affiliator.com

2 kommentarer:

  1. aa visst fan! stava lite fel på gammelmormor;)

    SvaraRadera
  2. Kolla in http://freegame.nu för roliga gratis spel

    SvaraRadera